سایت تای تی وی

http://subtv.rozblog.com/

2018

2018

دانلود سریال تایلندی دختری از هیچ کجا Girl From Nowhere

نسخه هاردساب انگلیسی اضافه شد.

دختری مرموز و باهوش به نام نانو به مدارس مختلف منتقل می شود و دروغ ها و بد عملی های دانشجویان و اعضای هیئت علمی را از هر لحظه برملا می کند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 191
دانلود سریال تایلندی عشق سیندرلا Sanae Rak Nang cin با زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی کامل اضافه شد.

هر دختری تو رویاهاش یه مرد مجرد پولدار رو تصور میکنه که با پورشه سفید میاد دنبالش. پریم دختریه یتیم که تو کار طراحی و ساخت کفشه. اون به اتفاق دو دوست دیگه اش همیشه دوست دارن سرنوشت سیندرلا براشون رقم بخوره. در طرف دیگه ماجرا داریم پو ، تاچ، وات (ممد ، میتی و مموتی خودمون) رو که وارث برند کفش پی پال، بیزینس من و هتلدارن که پولشون از پارو میزنه بالا. یه روز پریم و دوستاش میرن به یه خونه که سرایدارش میخواد بره مسافرت و از پریم و دخترا میخواد مراقب عمارت باشن، پریم تصادفی سه تا دعوت نامه همایش با میزبانی برند پی پال ،شرکتی که آرزوشه بره توش، پیدا میکنه و شبش به عنوان سه تایلندی تازه از فرانسه برگشته میرن اونجا و کلی ضایع بازی در میارن ، دست برقضا پو میفهمه اون خونه ایی که پریم توشه، خونه بابای خودشه و فکر میکنه پریم بخشی از زندگی مخفی باباشه، حالا کارآگاه بازی پسرا گل میکنه و داستان ما کلی کل کل رو به خودش میبینه.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 190
دانلود فیلم غرفه بوسه1 The Kissing Booth 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

نسخه زیرنویس فارسی چسبیده منتشر شد

داستان فیلم درباره یک دختر دانش آموز دبیرستانی می باشد که مجبور است بعضی از کارهای دوران جدیدی زندگی اش را به صورت مخفیانه انجام دهد …

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 155
دانلود سریال تایلندی زیر بالهای پرنده Under the Bird’s Wings

نسخه زیرنویس انگلیسی چسبیده منتشر شد

 این سریال فصل پنجم از سری مجموعه ی قهرمان من است. داستان روایتگر دهه 60 میلادی زمانی که سربازای امریکایی تایلند رو تحت اشغال خودشون در آورده بودن. سانتی و آسنی دو خلبان جت های جنگنده بودن . این دو جدا از همکار دو رفیق صمیمی و عین برادر بودن. روزگار به همین منوال میگذره  تا اینکه آنونگ وارد زندگی این  دو میشه ، سانتی و آسنی عاشق آنونگ میشن ولی آسنی پیش قدم میشه و احساسش ر و ابراز میکنه این جریان باعث میشه سانتی کینه به دل بگیره. آنونگ و سانتی با هم ازدواج میکنن ولی طی یک اتفاق عجیب آسنی در یک سانحه هوایی کشته میشه،

توضیحات / دانلود گزارش کد : 128
دانلود سریال تایلندی بانوی فلوت زن Bpee Kaew Nang Hong با زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی قسمت 6 منتشر شد

خون راج یه فرد الاف و زن بازه که زندگی و دنیا رو به سرسری گرفته. بعد از تحصیل در اروپا به تایلند برمیگرده،  ولی یک روز وقتی از کنار یک رودخونه رد میشه پیکول رو میبینه که در حال غرق شدنه و تو آب میپره و نجاتش میده و از اون لحظه عشق این دو شروع میشه ولی مهمترین مانع این عشق , اختلاف طبقاتی اون هاست .  ساراپی زنیه که مدت طولانی عاشق راج هست ولی وقتی دست رد به سینش میخوره دستور میده که تمام خانواده پیکول رو به بدترین شکل بکشن

توضیحات / دانلود گزارش کد : 71
دانلود سریال تایلندی یک زمین یک آسمان Neung Dao Fah Diew با زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی قسمت آخر منتشر شد

این سریال به دوران حکومت پادشاه آکاتات بر سرزمین آیوتایا برمیگرده. داستان درباره ی دختری سر به هوا به اسم مانگ مائو است که از یه خونواده ی سرشناس و پولداره. مانگ مائو دختر شیطونیه که عادت داره از سر قرار های ازدواجی که خانواده اش براش میذارن فرار کنه. یک بار که مثل همیشه داشت از سر قرار فرار میکرد به طور اتفاقی با مردی به اسم خان تین برخورد میکنه.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 106
دانلود سریال تایلندی سرنوشت عشق Bpoop Phaeh Saniwaat با زیرنویس فارسی هماهنگ

زیرنویس فارسی هماهنگ منتشر شد

بلا دختری مد روز و مدرنه که به خاطر تصادف اتومبیل ۳۰۰ سال در زمان سفر می کنه و در آنجا در غالب دختری به نام Kadesurang بیدار میشه . در آن روستا همه از این دختر بدشان میاد بغیر از دو خدمتکار و عموی این دختر.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 105
دانلود سریال تایلندی شب پرستاره گرم Nai Keun Nao Sang Dao Yung Oun

نسخه هاردساب انگلیسی منتشر شد

داستان درباره ی لئو یا همون لاویتا یه مدل مشهوره که وقتی خبر شکست عشقیش با دوست پسرش پخش میشه دست به خودکشی میزنه ولی نجات پیدا میکنه. اما بخشی از خاطراتش رو از دست میده و در تلاشه تا حافظش رو به دست بیاره. برای همین به یه شهر شمالی میره تا به دور از هیاهوی خبرنگارا و در آرامش به زندگیش برسه.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 104
دانلود سریال تایلندی عشق پانتاکان  Panthakan Rak با زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی منتشر شد

 داستان در مورد یه پسر خوشتیپ و پولداره که اخلاق درستی نداره و به هیچکی هم اهمیت نمیده و هیچکی هم حریفش نیست الا باباش . از طرفی باباش قراره ازدواج کنه اما پانتاکان مخالفه وصلته چون به نظرش، نامادریش و خانواده اش بیکلاسن و فقط دنبال پول باباشن. در هر صورت مجبوره باهاشون زندگی و تحملشون کنه.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 85
دانلود سریال تایلندی تاج پرنسس likit ruk 2018 با زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی منتشر شد

شاهدخت آلیس یه شاهزاده سر سخت، مقتدر و البته سرتق تشریف داره. داوین یه فرمانده گارد امنیته که تو کار خودش نامبروانه. اطرافیان آلیس از جانشین شدن اون دل خوشی ندارن و دست به هرکاری میزنن تا از سر راه برش دارن. 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 84

درخواست

درخواست فیلم و سریال

معرفی فیلم

معرفی فیلم و سریال از نگاه مخاطبان

نقد و بررسی

نقد و بررسی فیلم و سریال تایلندی