سایت تای تی وی

http://subtv.rozblog.com/

Michael Pattaradet

Michael Pattaradet

دانلود سریال تایلندی قلب شورشی duang jai kabot با زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی قسمت آخر منتشر شد

سریال درباره دوقلوهایی است که به طور جداگانه بزرگ شده اند ، یکی سرباز وفادار و دیگری یک مجرم و سارق. ستوان پاسو ، یک سرباز از تایلند باید برای کمک به چائو Saengjunta ، یک شاهزاده خانم از Muang Jaai ، که در آن کشور با یک کودتای ارتش سرنگون شده است ، مامور میشود. این نزدیکی به عشق تبدیل میشود ، اما آیا موضوعات سیاسی یا عشق در موقعیتهای متفاوت با خوشی به پایان خواهد رسید؟

توضیحات / دانلود گزارش کد : 38
دانلود سریال تایلندی دزد جنتلمن maturot lohgan با زیرنویس فارسی

نسخه زیرنویس فارسی چسبیده منتشر شد

داستان در مورد قبیله ی راهزناست که در منطقه ای که با جادو محافظت شده، زندگی میکنن. "پا" پسر خوانده ی رئیس قبیله ی راهزناست که بر خلاف رویه خانواده اش، عین رابین هود فقط از پولدارا دزدی میکنه و کاری به فقرا نداره. ماجرا از اونجایی شروع میشه که مجبور میشه طبق دستور پدرش، نامزد رئیس پلیس شهر را بدزده و باهاش ازدواج کنه و ...

توضیحات / دانلود گزارش کد : 34
دانلود سریال تایلندی دشمن دوست داشتنی من Ku Kaen San Rak 2021 با زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی قسمت آخر منتشر شد

داستان در مورد سانگکران یه پدر مجرد به شدت دختر بازه که یه پسر بچه کوچیک داره . سنگکران مدتیه که به دنبال تصاحب یه زمینه پرتغاله که برای مردی به اسم سنگه. سنگ دو تا دختر به اسم های جن و دائو داره که بخشی از زمین رو به اسم جن میکنه و جن هم برای کار راهی بانکوک میشه . از اونطرف سانگکران موفق میشه با زدن مخ جن زمین رو از دستش بگیره و ولش کنه.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 112

درخواست

درخواست فیلم و سریال

معرفی فیلم

معرفی فیلم و سریال از نگاه مخاطبان

نقد و بررسی

نقد و بررسی فیلم و سریال تایلندی