سایت تای تی وی

http://subtv.rozblog.com/

Pon Nawasch

Pon Nawasch

دانلود سریال تایلندی پراموک Praomook 2021 با زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی قسمت 5 منتشر شد 

داستان درباره ی دختری به اسم پراموکه که برای پرداخت بدهیش مجبوره توی یه کلوپ شبانه کار کنه . از طرفی پسری به اسم چالنتورن داریم که به هیچ عنوان از پراموک خوشش نمیاد چون اونو توی یه کلوپ شبانه دیده فک میکنه دختر بدیه . ماجرا از جایی شروع میشه که خانواده ی چالنتورن از پراموک خواستگاری میکنن و پراموک واسه اینکه از چالنتورن انتقام بگیره قبول میکنه ولی چالنتورن برای اینکه پراموک دست به سر کنه وانمود میکنه که ه م ج ن س ب ا ز ه ولی ... 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 198
دانلود سریال تایلندی آغوش هیمالیایی من  Fak Fah Kiri Dao 2020

نسخه هاردساب انگلیسی منتشر شد

داستان درباره ی پسری سرسخت، خوشتیپ و میلیونر به اسم سانتاراکات است. سانتاراکات به دلایلی مجبور میشه از دست گروهی از مافیا از هیمالیا فرار کنه و در شهری به اسم چیانگ مای مخفی بشه. سانتاراکات در اون شهر با دختری به اسم دانیکا که صاحب یه رستوران است، آشنا میشه و یه دل نه صد دل عاشقش میشه و تصمیم میگیره دلشو به دست بیاره اما دانیکا، پیشخدمت فقیری به اسم خِیری رو دوست داره . 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 170
دانلود سریال تایلندی گناه صورتی Tra Barb See Chompoo 2018 با زیرنویس فارسی

تا آخرین قسمت با زیرنویس فارسی اضافه شد.

پات مادرش رو از دست داده، کسی که تکیه گاهش بوده، بانی مرگ اون رو پدرش میدونه، پدر پات هر کاری میکنه تا پسرش خوشحال باشه ولی غم مادر پات، اون رو یک دنده، لجباز و پرخاشگر کرده. مدتی میگذره و پات در دبیرستان با دختری آروم و مهربون به اسم کیو ، برخورد میکنه، پات با اذیت کیو سعی داره بهش نزدیک شه چون یاد نگرفته ابراز محبت کنه، کیو هم میشه عشق دوران دبیرستان پات. همه چیز در آرامشه تا اینکه پدر پات زنی رو به خونه میاره و به عنوان همسرش معرفی میکنه ، اون زن مادر کیو هستش.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 82

درخواست

درخواست فیلم و سریال

معرفی فیلم

معرفی فیلم و سریال از نگاه مخاطبان

نقد و بررسی

نقد و بررسی فیلم و سریال تایلندی