سایت تای تی وی

http://subtv.rozblog.com/

تاریخی

تاریخی

دانلود سریال تایلندی زندگی گذشته Tae Pang Korn 2017 با زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی قسمت آخر منتشر شد.

داستان راجب زنی به اسم راچاوادی هست که به عنوان معلم تو یه مدرسه ی مشهور استخدام میشه و کم کم با اتفاقات عجیبی که براش میوفته راجب زندگی گذشته ش چیزایی رو میفهمه که زندگیش رو تغییر میده...

توضیحات / دانلود گزارش کد : 118
دانلود سریال تایلندی وانتونگ Wanthong

هاردساب انگلیسی تا قسمت آخر منتشر شد.

وانتونگ زنی زیبا که بزرگ شده تا برای عزت خودش بجنگه،زنی که با دو مرد درگیره. مردم اونو به دلیل اینکه تو یه مثلث عشقی قرار گرفته و نتونسته شوهر خودش رو انتخاب کنه محکوم کردن. بین مردی که دوسش داره ولی مردی که فقط عاشق یک نفر باشه نیست و مردی که دوسش داره ولی باهاش مثل یه شیء رفتار میکنه گیر کرده،در آخر اون کی رو انتخاب میکنه؟

توضیحات / دانلود گزارش کد : 151
دانلود سریال تایلندی دو سرنوشت Two Fates با زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی قسمت آخر منتشر شد.

كائو و چیدچانوك دوقلوهایی هستند كه به دلیل دایی كه می خواهد ثروت پدرشان را به ارث برساند زندگی جداگانه ای داشتند. کیو در کنار مادر و خواهر بی رحمی در فقر بزرگ شد ، در حالی که چیدچانوک پس از فرار آنها به فرانسه با پدرش زندگی می کند. چیدچانوک تصمیم می گیرد برای یافتن مادرش به تایلند برگردد. سرانجام ، دوقلوها با هم ملاقات می کنند و سعی می کنند به یکدیگر کمک کنند تا از عموی خود که می خواهد آنها را بکشد ، دور شوند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 178
دانلود سریال تایلندی شمعی در خورشید Plerng Prang Tian با زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی قسمت آخر منتشر شد

یک درام فانتزی از یک مثلث عشقی که در زندگی گذشته اتفاق افتاده است. کالین ، یک مدل مشهور ، در یک جنجالی رسوا شده زیرا او با یک مرد متاهل بوده اما این موضوع برای او اهمیتی ندارد ، زیرا به او گفت که او قصد دارد طلاق بگیرد. 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 154
دانلود سریال تایلندی بانوی فلوت زن Bpee Kaew Nang Hong با زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی قسمت 6 منتشر شد

خون راج یه فرد الاف و زن بازه که زندگی و دنیا رو به سرسری گرفته. بعد از تحصیل در اروپا به تایلند برمیگرده،  ولی یک روز وقتی از کنار یک رودخونه رد میشه پیکول رو میبینه که در حال غرق شدنه و تو آب میپره و نجاتش میده و از اون لحظه عشق این دو شروع میشه ولی مهمترین مانع این عشق , اختلاف طبقاتی اون هاست .  ساراپی زنیه که مدت طولانی عاشق راج هست ولی وقتی دست رد به سینش میخوره دستور میده که تمام خانواده پیکول رو به بدترین شکل بکشن

توضیحات / دانلود گزارش کد : 71
دانلود سریال تایلندی همسر دوست داشتنی Padiwarada با زیرنویس فارسی

نسخه زیرنویس فارسی چسبیده منتشر شد

وقتی دو خانواده باهمدیگه توافق میکنن بچه هاشون باهمدیگه ازدواج کنن، اونها هیچوقت به مغزشون خطور نمیکرد این توافق با چه مشکلاتی روبروئه .این دختر واقعیشون نیست که تن به این ازدواج توافقی میده ، ولی رین قیول کرده که خواهرش رو از ازدواج بی عشق نجات بده. چه اتفاقی میوفته وقتی اون شوهرش رو ملاقات میکنه؟

توضیحات / دانلود گزارش کد : 115
دانلود سریال تایلندی یک زمین یک آسمان Neung Dao Fah Diew با زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی قسمت آخر منتشر شد

این سریال به دوران حکومت پادشاه آکاتات بر سرزمین آیوتایا برمیگرده. داستان درباره ی دختری سر به هوا به اسم مانگ مائو است که از یه خونواده ی سرشناس و پولداره. مانگ مائو دختر شیطونیه که عادت داره از سر قرار های ازدواجی که خانواده اش براش میذارن فرار کنه. یک بار که مثل همیشه داشت از سر قرار فرار میکرد به طور اتفاقی با مردی به اسم خان تین برخورد میکنه.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 106
دانلود سریال تایلندی سرنوشت عشق Bpoop Phaeh Saniwaat با زیرنویس فارسی هماهنگ

زیرنویس فارسی هماهنگ منتشر شد

بلا دختری مد روز و مدرنه که به خاطر تصادف اتومبیل ۳۰۰ سال در زمان سفر می کنه و در آنجا در غالب دختری به نام Kadesurang بیدار میشه . در آن روستا همه از این دختر بدشان میاد بغیر از دو خدمتکار و عموی این دختر.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 105
دانلود سریال تایلندی عطر کاسالونگ Klin Kasalong 2019

داستان راجب دوتا خواهر دو قلوئه که بزرگه اسمش کاسالونگِ و مادرش بزرگش کرده و بهش یاد داده که مهربون و شیرین باشه. اون تو رقص شمالی و خونه داری هم مهارت داره . از اونجایی که اون طبیعت خوبی داره همه اونو فرشته و خداگونه میدونن خواهر کوچیمه اسمش سونگپیپِ که پدرش بزرگش کرده و بیرحم و خودخواهه درست مثل پدرش اون همیشه به کاسالونگ حسودیش میشه چون مادرش اونو بیشتر دوست داره اون همیشه ادای قربانیارو درمیاره و کاملا برعکس خواهرشه حتی توی لباس پوشیدنم با کاسالونگ تفاوت داره بخاطر اینجوری بودنش مردم همیشه باهاش بدرفتاری میکردن بعد یه مدت این دوتا به طور غم انگیزی میمیرن...

توضیحات / دانلود گزارش کد : 79
دانلود سریال تایلندی پرونده عشق دور دنیا Kadee Rak Kham Pop

نسخه هاردساب انگلیسی منتشر شد

داستان درباره ی یه بازرس پلیس به اسم پانچاست که با دختری به اسم دانچایا برخورد میکنه که مظنون یه پرونده مسمومیت غذایی است چون دانچایا، اون غذا رو درست کرده بود واسه همین دانچایا از ترس فرار میکنه و پانچا به دنبالش میره تا دستگیرش کنه. به طور اتفاقی جفتشون سوار یه قایق میشن و طی یه اتفاق عجیبی به سال 1913 سفر میکنن. 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 78

درخواست

درخواست فیلم و سریال

معرفی فیلم

معرفی فیلم و سریال از نگاه مخاطبان

نقد و بررسی

نقد و بررسی فیلم و سریال تایلندی