سایت تای تی وی

http://subtv.rozblog.com/

2014

2014

دانلود فیلم تایلندی The Swimmers 2014 با زیرنویس فارسی چسبیده

نسخه زیرنویس فارسی چسبیده منتشر شد

داستان درباره ی پرت و تان است که در عین حال که با هم دوست هستن با هم رقابت هم میکنن. این دو نفر با هم تلاش میکنن که بتونن وارد دانشگاه بشن. پرت با وجود این که خیلی تلاش میکنه اما نمیتونه خودشو به پای تان برسونه مخصوصا توی عشق پنهانی که به آیس دوس دختر تان داره. تا این که آیس به دلایلی توی استخر خودکشی میکنه و بعد از اون رازهای وحشتناکی در مورد پرت افشا میشه که اونو توی دردسر میندازه. تان هم تصمیم میگیره که هر طور شده انتقام دوس دخترشو بگیره

توضیحات / دانلود گزارش کد : 184
دانلود سریال تایلندی همسر اجباری Mia Tuean با زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی تا آخرین قسمت اضافه شد.

داستانی سیندرلاوار، فاح مادرش رو از دست میده و پدرش با زنی بدجنس ازدواج میکنه که یک دختر شرور داره، مدتی بعد پدر فاح بیمار میشه، فاح هم مجبوره برای خرج زندگیشون کار کنه. پدر فاح در بیمارستان به کما میره، حالا فاح مجبوره هم مخارج بیمارستان رو بده و هم هزینه ول خرجی های نامادری و خواهر ناتنیش رو. کاده یک مرد ثروتمنده ،در یک شوی اتومبیل فاح رو میبینه و عاشقش میشه ولی اتفاقاتی می افته که کاده دچار سو ءتفاهم  میشه، کاده فکر میکنه فاح یک دختر اغواگر و پول پرسته،از  یک طرف عاشق فاح شده و از طرفی دیگه اون رو با مردهای زیادی دیده، کاده در ذهنش فکری داره که هم خودش به خواسته اش برسه هم فاح.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 176
دانلود سریال تایلندی خانه کامل Full House با زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی منتشر شد

"اُم اِم" یه نویسنده ساده ست که دوست صمیمیش به بهانه اینکه داره می فرستتش مسافرت گولش میزنه و در نبودش خونه اش رو به یکی دیگه می فروشه. توی مسافرت دختر قصه با "مایک" که یه خواننده معروفه آشنا میشه و اتفاقاتی بینشون پیش میاد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 161
دانلود سریال تایلندی تعقیب عشق تا آخرین افق lah ruk sut kob fah

نسخه هاردساب انگلیسی منتشر شد

ماتانا دختر جوان و زیباییست که یک نجیب زادست و مجبوره به خاطر قولی که پدرش به پدر یک پرنس دیگه داده با پرنس ماکی ازدواج کنه. ماتانا دوست نداره با پرنسی که عشقی بهش نداره ازدواج کنه و قبول نمیکنه. پرنس ماکی بادیگارد خودش کمین رو میفرسته تایلند تا ماتانا رو بیاره پیشش. ماتانا هزار تا کلک سوار میکنه که مجبور نشه بره .خلاصه کمین همه جا دنبالش میره تا ببینه ماتانا چطور دختریه و ماتانا هر چی بیشتر با کمین هست بیشتر عاشقش میشه. وقتی با حرف پدرش پرنس ماکی به تایلند میاد و زیبایی ماتانا رو میبینه دوست داره سریع ازدواج کنن. ماتانا به کمین میگه من نمیخوام ازدواج کنم قلبم پیش مرد دیگریست حالا اون مرد کسی نیست جز کمین. کمین عاشق دخترست ولی بخاطر وفاداری به پرنس و خاندان رایا نمیتونه احساساتش رو به ماتانا بیان کنه. کمین خودشو ادم بدی نشون میده و از ماتانا میخواد با پرنس ازدواج کنه و ماتانا میگه من میمیرم ولی با کسی که دوست ندارم ازدواج نمیکنم . ایا کمین میتونه راهی پیدا کنه که با ماتانا بمونه؟

توضیحات / دانلود گزارش کد : 37
دانلود فیلم تایلندی خوبم ممنونم عاشقتم i fine  thank you  love you با زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی منتشر شد

داستان درمورد یه دختر زیبا و جذاب به اسم "پِلِنگ" است که معلم زبان انگلیسیه. زندگی عادیش با درخواست عجیب یه دانش آموز ژاپنی به طور غیرمنتظره‌ تغییر میکنه. "کایا" از "پِلِنگ" میخواد که بهش کمک کنه تا با دوس پسر تایلندیش بهم بزنه چون "کایا" و "ایم" دوس پسرش زبون همو نمیفهمن. ولی "ایم" به هیچ عنوان قبول نمیکنه که با "کایا" بهم بزنه و "پِلِنگ" رو مجبور میکنه که بهش زبان انگلیسی یاد بده به این امید که بتونه بره آمریکا و "کایا" رو برگردونه.  

توضیحات / دانلود گزارش کد : 23
دانلود فیلم تایلندی مسیر زمان timeline 2014 با زیرنویس فارسی

نسخه زیرنویس فارسی چسبیده منتشر شد

داستان درمورد پسری جوان به اسم تان است که مادرش او را به تنهایی بزرگ کرده. مادرش از تان انتظار داره که کنارش بمونه و شغل پدرش رو دنبال کنه ولی تان ترجیح میده از محدوده ی دنیای مادرش فرار کنه . ماجرا از جایی شروع میشه که تان با دختری به اسم جون آشنا میشه . جون دختری شاده که میدونه از زندگیش چی میخواد . جون تلاش میکنه به تان کمک کنه تا احساسات واقعیشُ بفهمه ...

توضیحات / دانلود گزارش کد : 20

درخواست

درخواست فیلم و سریال

معرفی فیلم

معرفی فیلم و سریال از نگاه مخاطبان

نقد و بررسی

نقد و بررسی فیلم و سریال تایلندی