سایت تای تی وی

http://subtv.rozblog.com/

خانوادگی

خانوادگی

دانلود سریال تایلندی در چشم من فقط تویی To Me, It's Simply you

نسخه هاردساب انگلیسی قسمت 5 منتشر شد

داستان درباره ی یه پسر روستایی به اسم کیو است که در بنگکوک کار میکنه. ماجرا از جایی شروع میشه که دوست دخترش باهاش بهم میزنه و قلب کیو میشکنه. بعد از این ماجرا کیو تصمیم میگیره به روستای خودش برگرده و اونجا زندگی کنه. در اونجا با دختری به اسم چومپو آشنا میشه . در ابتدا کیو و چومپو باهم به مشکل میخورن چون کیو میخواد زمین مادربزرگش رو بفروشه ولی چومپو روی اون زمین کار میکنه . کم کم کیو خوبی های چومپو رو میبینه و بهش علاقه مند میشه ولی ....

توضیحات / دانلود گزارش کد : 201
دانلود سریال تایلندی شاهزاده قورباغه Ruk Woon Wai Jao Chai Kob با زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی قسمت آخر منتشر شد

لوکپات دختری باهوش و سخت کوشه که تورلیدره و هر تاجر یا آدم پولداری میبینه تموم سعیو میکنه مخ طرفو بزنه تا بتونه تو شهرستانشون سرمایه گذاری کنن ، از طرفی کین پسری مغرور از خود راضی و عصبیه که یه تاجر موفق و پولداره که از قضا میره شهرستان اینا که تصادف میکنه و حافظشو از دست میده و دختر قصه ما از این آقاهه مراقبت میکنه ، و بالاخره حافظه اون دوباره برمیگرده اما ، انگار کین نسبت به لوکپات نفرت داره و….

توضیحات / دانلود گزارش کد : 122
سریال تایلندی زمان با تو بودن In Time With You 2020 با زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی قسمت 7 منتشر شد

داستان درباره ی دختری به اسم پیم است که از نظر ظاهری بسیار زیبا است و در کارش، حرفه ای است اما همچنان در سن سی سالگی مجرده و کسی که به دردش بخورد را پیدا نمی کند . تنها مورد مناسبی که برای او وجود دارد دوستش پون است ولی از نظر پیم، پون فقط یه دوست است نه بیشتر ...

توضیحات / دانلود گزارش کد : 180
دانلود سریال تایلندی دشمن دوست داشتنی من Ku Kaen San Rak 2021 با زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی قسمت آخر منتشر شد

داستان در مورد سانگکران یه پدر مجرد به شدت دختر بازه که یه پسر بچه کوچیک داره . سنگکران مدتیه که به دنبال تصاحب یه زمینه پرتغاله که برای مردی به اسم سنگه. سنگ دو تا دختر به اسم های جن و دائو داره که بخشی از زمین رو به اسم جن میکنه و جن هم برای کار راهی بانکوک میشه . از اونطرف سانگکران موفق میشه با زدن مخ جن زمین رو از دستش بگیره و ولش کنه.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 112
دانلود سریال تایلندی همسر دوست داشتنی Padiwarada با زیرنویس فارسی

نسخه زیرنویس فارسی چسبیده منتشر شد

وقتی دو خانواده باهمدیگه توافق میکنن بچه هاشون باهمدیگه ازدواج کنن، اونها هیچوقت به مغزشون خطور نمیکرد این توافق با چه مشکلاتی روبروئه .این دختر واقعیشون نیست که تن به این ازدواج توافقی میده ، ولی رین قیول کرده که خواهرش رو از ازدواج بی عشق نجات بده. چه اتفاقی میوفته وقتی اون شوهرش رو ملاقات میکنه؟

توضیحات / دانلود گزارش کد : 115
دانلود سریال تایلندی شعله های انتقام Fai Sin Chua 2020

نسخه هاردساب انگلیسی منتشر شد

داستان درباره ی زن و شوهری به اسم اوراوی و تارن است که هیچ بچه ای ندارن و تصمیم میگیرن یه دختر به اسم آتچاری و یه پسر به اسم آکوآنگ رو به فرزندخوندگی قبول کنن. بعد از مدتی اوراوی به علت خیانت شوهرش، تارن ازش جدا میشه و دست آنچاری رو میگیره و از اونجا میره. به این ترتیب خواهر و برادر ناتنی از هم جدا میشن.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 114
دانلود سریال تایلندی گناه صورتی Tra Barb See Chompoo 2018 با زیرنویس فارسی

تا آخرین قسمت با زیرنویس فارسی اضافه شد.

پات مادرش رو از دست داده، کسی که تکیه گاهش بوده، بانی مرگ اون رو پدرش میدونه، پدر پات هر کاری میکنه تا پسرش خوشحال باشه ولی غم مادر پات، اون رو یک دنده، لجباز و پرخاشگر کرده. مدتی میگذره و پات در دبیرستان با دختری آروم و مهربون به اسم کیو ، برخورد میکنه، پات با اذیت کیو سعی داره بهش نزدیک شه چون یاد نگرفته ابراز محبت کنه، کیو هم میشه عشق دوران دبیرستان پات. همه چیز در آرامشه تا اینکه پدر پات زنی رو به خونه میاره و به عنوان همسرش معرفی میکنه ، اون زن مادر کیو هستش.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 82

درخواست

درخواست فیلم و سریال

معرفی فیلم

معرفی فیلم و سریال از نگاه مخاطبان

نقد و بررسی

نقد و بررسی فیلم و سریال تایلندی